-->


20 Mayıs 2017 Cumartesi

Düşündüm

  • Düşündüm

  •                                      
  •                                Çok gittim menzile ermedi yolum
  •                        Bazen yoldan çıkmayı da düşündüm
  •                        İçim arzuladı varmadı elim
  •                        Şu dünyayı yakmayı da düşündüm

  •                         Ters düştü her şey artık açıma
  •                         Kendim ceza verdim kendi suçuma
  •                         İçim sığmaz oldu bazen içime
  •                         Mor dağlara çıkmayı da düşündüm

  •                          Söyledim, yazdım çok verdim emek
  •                          Dert bende örülür hep yumak yumak
  •                          Figani dünyanın çarkına çomak
  •                          Gün oldu sokmayı da düşündü
  • HAYERETTTİN ÖNDER

Hiç yorum yok: