-->


15 Aralık 2017 Cuma

Sevgime

                                            Altın kemeri belinde
                            Yolcu olup gidiyonda
                            Bir selam ver sevgime

                             Birlikte yaşadık bu dünyada
                            Sen orada bense burada
                            İki satır mektup yolla bana
                            Bir cevap ver sevgime

                           Düğün dernek kuralım
                           Hep beraber gülüp,oynayalım
                           Benim olacak o nazlı yarim 
                           Bir gülücük ver sevgime

                          Yolun sonuna yaklaştık
                          Hep birlikte mutlu yaşadık
                          Ben mutlu oldum,yarim yaşasın
                          Sevgini kattım sevgine

                         Kadir Ardıç’ın kalbi mutlu
                         Onunla olana ne mutlu
                         İki gönülde oldukça huzurlu
                         Sevdamı kattım sevgine

Hiç yorum yok: